duminică, 27 decembrie 2009

Taylor Swift isi doreste ca Mos Craciun sa-i decoreze casa!


Taylor Swift are casa noua si marturiseste ca nu vrea de la Mos Craciun ‚decat’ mobila si obiecte decorative, pentru a se putea simti acolo ca acasa! Cantareata locuia pana de curand impreuna cu parintii ei, dar a decis sa-si cumpere propria locuinta in Nashville, Tennessee.

„Mi-am cumparat prima mea casa si am emotii, pentru ca e pentru prima data in viata mea cand voi locui singura”, a marturisit cantareata in varsta de 19 ani.

Imi plac multe draperii, lenjerii de pat, rame foto, mi-e greu sa decid ce voi cumpara pentru casa mea. Daca reusesc sa am putin timp liber in Londra, ma voi duce sa-mi cumpar mobila si obiecte decorative. Am auzit ca sunt piese extraordinare in anticariatele de pe Portobello Road”, a spus ea.

Taylor Swift a mai marturisit ca tatal ei, care a fost candva vanzator de brazi de Craciun, iubeste atat de mult aceasta perioada a anului, incat isi aduna toata familia in jur pentru a decora casa in fiecare an. Astfel, nu numai bradul este umplut de luminite, globuri, stelute si beteala, ci fiecare camera din casa capata, de asemenea, un look festiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu