sâmbătă, 24 octombrie 2009

Selena Gomez


are niste ochi fff frumosi si buzele fff frumoase...e foarte frumoasa si parul ei la fel imi place foarte mult cum cata si cum joaca in filme e o actrita foarte buna imi place toate pozele ei si imi place mult de ea eu sunt fana numaru 1 de cand am vazut filmul another cinderella story de atunc a inceput sami placa de ea intrufel imi pare fff bine ca am vazut acest film ca alfel nu stiam cine e si nu o cunostiam fff bine dar acum o cunosc destul de bine Selena Gomez are 17 ani se e prietena cea mai buna a lui Demi Lovato si sunt bucuroasa ca sunt doua prietene ffff bune Selena Gomez e cea mai frumoasa din toate vedetele asa am citit eu de pe net despre ea si eu am aceas parere despre ea o iubesc fffff mult...I LOVE YOU...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu