luni, 5 octombrie 2009

Selena Gomez, emotionata de cadourile de aniversare trimise de fani


Selena Gomez a implinit 17 ani pe 22 iulie 2009. Primind cu aceasta ocazie o multime de cadouri de la fani, ea a realizat un material video pentru a le multumi.
`Plang pentru ca abia mi-am terminat spectacolul si fanii mei mi-au cumparat atat de multe cadouri. Asta m-a facut sa realizez cat sunt de norocoasa`, spune protagonista `Wizards of Waverly Place`.
Selena Gomez le-a multumit admiratorilor pentru cadouri si chiar a prezentat cateva in cadrul filmuletului pe care il puteti vedea mai jos. In alta ordine de idei, show-ul `Wizards of Waverly Place` a fost nominalizat la Emmy, categoria `Outstanding Children`s Program`.
`Am luat-o razna, am inceput sa sar in sus si in jos si am alergat pe scari pentru a-i spune mamei si i-am spus: "Mama, am fost nominalizati pentru un Emmy” – ea era in pat, asa ca i-am trezit pe mama si tatal meu vitreg si am luat-o razna si nu-mi amintesc ce s-a mai intamplat apoi pentru ca eram foarte entuziasmata`, a povestit Selena Gomez referitor la reactia pe care a avut-o cand a primit vestea nominalizarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu