miercuri, 3 februarie 2010

Miley Cyrus spune ca nu a durut-o deloc cand si-a facut tatuajul de sub san!


Miley Cyrus a fost fotografiata cu ceva timp in urma in costum de baie, lasand astfel la vedere un tatuaj pe care il are sub sanul stang. Ea a declarat recent ca si-a facut tatuajul respectiv ca omagiu atat pentru bunicul ei, cat si pentru un prieten apropiat. Ambii au murit dupa ce au fost diagnosticati cu aceeasi boala: fibroza cistica.
Tatuajul imi aminteste sa nu consider ca mi se cuvine tot ceea ce primesc. Avem impresia ca oricine are parte de lucruri elementare! Bunicul si prietenul meu nu puteau respira, iar noi nici nu ne dam seama cat de important e ca putem face asta. Am hotarat sa-mi fac tatuajul in apropierea inimii, pentru ca acolo ii voi pastra mereu”, a spus Miley.

Miley a spus adesea ca ii este frica de ace. Cu toate astea, ea insista ca nu a durut-o deloc cand si-a facut tatuajul, pentru ca insemnatatea acestuia era mult prea importanta pentru ea.

Chiar nu doare daca te gandesti la ce inseamna pentru tine. Nu mi-as fi facut niciodata un tatuaj fara o semnificatie profunda. Cred cu tarie ca daca iti faci asa ceva si esti constient ca este ceva foarte important, cel putin o parte din durere dispare”, a mai spus interpreta personajului Hannah Montana.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu