sâmbătă, 31 decembrie 2011

Articolul lui Demi

http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2011/11/Demi-Lovato-Thanksgiving-Family.jpg
Demi Lovato este o scriitoare foarte buna pe site-ul Seventeen Magazine, si ea are un articol . Puteţi verifica ce Demi avut de spus despre vacanta de Ziua Recunostintei, în postul de mai jos.
"Asa cum multi dintre voi ştiţi, anul trecut, în acest moment, am fost în tratament. Mi-am petrecut Ziua Recunoştinţei, de Crăciun şi Anul Nou departe de casa mea şi de familie, acesta este motivul pentru care eu sunt atât de încântata să fiu cu ei in acest an. Ma gandesc la cat de departe am ajuns într-un an si sunt atat de recunoscatoare. Eu nu as fi putut face acest lucru fără Dumnezeu şi fara sprijinul uimitor de la familia mea. Ei au fost lipiti de mine, prin tot ceea ce fac şi pentru ca ma iubesc pentru ceea care eu sunt. Acesta este un sentiment minunat sa stii ca oamenii te accepta pe tine ceea reala. Sincer, eu sunt recunoscătoare pentru calea vieţii mele, inclusiv pentru cotele înalte şi joase, pentru că m-au ajutat să străluceasc mai tare. Mergând la tratament a fost un cadou şi cred că mi-a salvat viaţa . Am invatat cum sa fiu puternica si sanatoasa chiar prin lupta. De asemenea, m-a ajutat să mă deschid , sa vorbesc despre problemele mele şi să le împărtăşiţi cu alţii.Ştiind că familia mea, prietenii şi fanii mă accepte pentru cine sunt mai fericita ca niciodată!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu