duminică, 18 septembrie 2011

Demi Lovato interviu



Demi Lovato a facut un interviu cu Ellen DeGenere ,interviu care va aparea pe 20 septembrie -In aceeaşi zi albumul ei "Neîmblânzita" va ajunge in magazine si on-line. În timpul interviului Demi vorbeşte despre modul în care ea se simte ca un model pentru fanii ei , după ce a trecut printr-un tratament Iată câteceva din ceea ce a spus Demi: "Unul dintre motivele pentru care am devenit atât de sincera, este ca, atunci când am decis să ies din tratament şi sa vorbesc despre problemele mele am aflat ca viata e foarte subţire si sunt putini cei care stiu asta. Acesta a fost un moment în presa de mare scandal, atunci când toti vroiau sa afle ce s-a intamplat. Asta e ceea ce au vrut sa idolatrizeze . Eu nu vreau ca fetele tinere să fie asa. Este foarte nesănătos. Nu era nimeni acolo pentru mine sa-mi spună si mie ca acest lucru este nesănătos. Să mor de foame nu este răspunsul pentru o fata grasuta . Aşa că vreau să fiti sanatoase si sa nu va mai sacrificati pentru altii . Nu trebuie să fiu un model , dar pentru prima dată în viaţa mea, simt ca am dreptate . . Atât de multe lucruri mergeau bine în viaţa mea şi apoi dintr-o dată viaţa mea personală, a plecat în jos, cu o viteza nebuna. Am avut o cadere nervoasa care mi-a schimbat viata mea pentru totdeauna, dar mă bucur că am făcut-o, pentru că altfel nu m-as fi schimbat niciodată . Fiti sanatosi! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu