miercuri, 30 iunie 2010

Shakira, alaturi de vrajitoarea Selena Gomez

Shakira va aparea, alaturi de Selena Gomez, intr-un episod din productia Disney, Wizards of Waverly Place.

Filmarile s-au desfasurat in luna decembrie a anului trecut si, in curand, episodul cu Shakira va fi difuzat la televizor.

Despe supriza pe care a avut-o cand a vazut-o pe Shakira langa ea, Selena Gomez a declarat:

`A fost distractiv sa filmez cu Shakira. Nu va pot da detalii, dar va pot spune ca ea are un rol foarte important in episod, veti vedea, e genial. Eram zapacita cand am vazut-o langa mine, parca aveam halucinatii`.

Selena Gomez a ramas impresionata si de miscarile Shakirei.

`Dupa ce am lucrat cu ea, mi-am dat seama ca trebuie sa ma apuc de exercitii fizice. Are un corp frumos. E imposibil sa ajung sa ma misc la fel de bine ca ea. Nici macar n-am incercat si nici n-am de gand`.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu